Saturday, December 05, 2009

TRANSNASIONAL !!!!!! 9 jam ku menunggu mu......



salam... apa kabar semua.. huhu.. alhamdulillah... kelmarin aku baru balik dari NEGERI KELANTAN.... huhu.. negeri hujan.. negeri ilmu.. negeri MINYAK... hehe... 2 hari 1 malam kat saner... banyak tempat aku pegi.. jeram pasu, tesco baru..., pasar paser puteh.. huhu.. 2 je kot... haha... x sempat nk pg tmpat laen.. ujan ... sempat gak la nk ziarah rumah mamber2... main2 air.. hhah...

cite yang x sedapnyer... mase balik naek bas 2... bas aku 2 rosak... aduhh... sakit ati betul.. bas 2 xleh nk start... hahha... aper lagi.. tunggu la bas ganti.. PEHHH.. menyirap darah aku.... 9 JAM aku tunggu bas ganti.. baru sampai.. dah kematu aku dduk dalam bas... aper la pengurusan bas ni... kesian aku tngk makcik2 n atuk2.... nak cari tempat buang air pun xder... terpakse gak pg ke semak.. ish.. aper laaa... ader gak yg bwk baby lg.. kesian kt diorg.. nasib baek baby 2 baekk jer.. x meragam.. huhuhu..





aku pelik sangat... kenapa bas ganti lambat sangat... dari dungun ke kuantan baru 2 jam... kalau dr kota bharu baru 3 jam.. kalu kate jalan jam.. paling lame pun 2 jam.. cari pemandu 1 jam... haa.. sepatutnyer paling lame pun 5-6 jam... ini x... sampai 9 jam.. GERAAAMMMM!!!!!!!!!!!! dah 2lak... bagi bas ganti yg buruk... dahler musim ujan.. viper xleh guner lak.. kesian pemandu 2.. ianya MEMBAHAYAKAN penumpang... badan bas 2 dah kopak lg.. kene ikat tali lg.. bile sampai kt melaka.. kene saman ngan JPJ.. nasib baek bas 2 x kene angkut.. aper ler... ...hhmm.. k lah... sampai disini saja kemarahan aku.,... hahhaa... klau aku kene lagi.. aku report kt LPKP.. haha.. padan muke dier... HAHAHAHAHA....:bllg



No comments:

Post a Comment