Friday, October 09, 2009

SamBuTan AiDilFiTri & TeSt.....


salam semuaa.. aper kaba...huhu.. aku baru balik dari test.. ni jap lg nak study balik.. esk de test lg.. wawawa.... test td dh ler lingkup.. aper2 ntah yg aku wat... hehhe... esk DSP x taw mcmner.. dh ler tips xder... bnyk lak 2 kene study... nsib baek xder teori.. klau x... hangus kepala aku... hahha.. aku x minat TEOOORIIIII.....!!!!!!...




huhu.. soory.. lepas tension... pg U aku buat smbutan aidilfitri... kire dapat makan free ar.. tapi kene amik kupon dulu.. bru dpt mkn.. hehhe... lepas kelas dlm pkl 10... terus lepak kat datara anggerik.. punyer ler lame nak tunggu majlis d rasmikan... orang nyer rmai... just tunggu nak serbu jer.. hehe.. tapi yg x best nyer... susunan gerai dier x betul ar.. sempit sngt org nk beratur.. klau boleh lain kali jrak2 kn khemah2 2 antara kolej kediaman.. bagi luas skit bdk2 ni nak amik makanan... huhu... aper2 pun.. tq kpd U aku.... makanan dier boleh tahan ar... huhuhu...



ok la.. nak tito jap.. sejam lg nak bngun n smbung study.. bnyk lagi x study ni.. dah ler tengh study pun mcm2 aku pikir.. hahah.. makin ponat otak ni...huhuhu.. ok.. daaa.. salam..:bllg

No comments:

Post a Comment