Friday, October 30, 2009

EnJoYYYY... ke PD.....aka JIMAH....;...;....



salam... apa kabar... huh.. x tenang ati aku.. hehe... tapi aper2 pun... semalam aku and rakan-rakan dah enjoy pegi PD... huhu.. walaupun pg pantai Teluk Kemang just dalam 1 jam setengah jer.. kire ok la 2 kn.. hehee.. dr x pg langsung.. hehhee... sebelum 2 kite orang pegi ke JIMAH ENERGY... huhu... pusat jana kuasa terbaru di Malaysia... baru full loading awal januari lalu... hehe.. janakuasa ni gune arang batu... lebih kurang same ngan kat janakuasa Tanjung Bin.. huhu... mmg enjoy dapat pg saner.. layanan pun ok.. hehe... walaupun kiteorg lewat.. tetap dapat makan sarapan gak.. hehe... pas2 lunch ngan KFC...waaaa... best2.. hehhee..

mase penerangan.. bdk2 ni semua ngantuk yela.. x paham kot.. hahhaa.. bnyk pasal mekanikal.... process lagi yang memeningkan.. hehe,.. aku wat2 paham jer.. bnyk yang x paham lagi paham.. hehhee... mse ni engineer sruh tnyer soalan... bdk2 ni senyap jer.. huhu.. pas2.. bile mse tour keliling JIMAH ni.. peh.. bukn main lagi soalan.. melambak.. kesian lak aku tengk kt engineer 2.. kene jwb soaln bdk2 ni.. hahhaa... sampai luper diorg nak lunch.. dh pkl 2.30 mse 2... huhu...

ok la... nak pg melepak jap.. main game..huhu... kat cni aku letak gamba JIMAH 2.. huhu.. daa. :bllg


No comments:

Post a Comment