Wednesday, October 28, 2009

LeGa~..~...~



salam.. apa kabar semua... huh... aku terlampau buzy minggu ni... huhuhuu.. semua nyer pasal projek.. PROJEK uP, PROJEK EMG dan PROJEK DSP... huhu.. alhamdulillah.. semua nyer dh lepas... esok boleh enjoyyyy!!!!.. huhu.. untuk makluman. esok aku n rakan2 pergi ke lukut negeri sembilan.. huhuhu... nak pg pusat janakuasa JIMAH... huhu.. dengan segala rintangan yang di hadapii... dapat juga kite orang pergi... huhuhu.. nnti ar aku citekn pasal lawatan 2.. hehhee....

presentation tahun ni kire ok la... projek 80% jd.. huhu. n lg 1.. projek2 mmber2 aku pun boleh thn power.. teruja lak aku tengk.. huhu.. de wat robot... wat jam la.. huhu.. aku wat aper???? hahahhaa... LUCKY WHEEL.... huhu.. x brp nk jd.. mybe litar main aku prob.. huhu... present aper yg ader jer.. hehhe... k lah.. nk tito.. ngantuk.. x cukup tito.. dh 3 ari asyik tito pkl 4 jer... huhu.. penat... ni aku sertakan gamba mse present... daaa....:bllg















No comments:

Post a Comment