Wednesday, August 05, 2009

Peringatan kpd KU......



Alhamdulillah... aku dapat menulis lagi dalam blog ni.. huhu... walaupun aku sekarang rase macam blur jer.. tapi.. aku nk tulis gak entry ni.. hehe.. lepas balik kelas td.. my partner bg msg.. ajak pergi ke masjid UTHM... tapi aku abaikan ler msg 2.. hehhee.. sebab jauh ar masjid UTHM dr KELISA (alasan).... hehhee.. lagipun malas nak pegi.. hahhaa... tapi lepas 2.. petang2 skit aku teringat yang malam ni adalah malam nisfu sya'ban... tetibejer teringat.. pelik gak aku.. biase aku payah nak ingt tarikh2 ni.. hehhe... baru aku taw naper my partner ajak pagi masjid... hehe...



Sebelum maghrib.. aku cari2 koleksi buku2 aku... buku2 yg dh lama aku x tatapinya... aku2 yang dah lama aku x baca... aku mencari2 tentang nisfu sya'ban.. tapi.. x jumpe... aku selongkar lagi... masih x jumpe... hhmm.. bile pkir2 balik.. ni la akibat nyer x baca buku yang ader.. meninggalkan perkara2 yang baik.. sampai cari buku pun x jumpe.. last sekali.. aku wat andaian.. buku 2 tertinggal di rumah... hahhaa... aku x puas ati gak.. aku mencari di internet.. then... dapat gak bahan untuk aku baca... huhhu... aku nak baca sebab nak ingt kembali bende2 yang aku dah lupekan... INSYALLAH... doakan aku ingat kembali.... aku postkn artikel nisfu sya'ban 2 kat blog anakbelalang aku.. hehe... bace ler kalau sudi.. semoga kite mendapat manfaat darinyer.. hehee...

cite pasal lupe ni.. aku sekarang makin luper ilmu2 yang aku belajar dlu.. hhmm.. 2 ler.. ilmu 2 aku x praktikkan... 2 yang ilang... hhehe.. kene tanam azam ni... belajar semula ilmu2 2... hahha.. tapi biler??? 2 satu persolan... hehhe... persoalan yang perlu di rungkaikan... kenapa aku cakap aku dah makin luper?? sebab... biler aku tnyer diri sendiri pasal nisfu sya'ban... aku x taw nak jwb mcmner... aku mcm x taw aper2 psl nisfu sya'ban... 2 yg membuatkan aku kaku seketika maghrib td.... HAHHAA... aper la nak jd ngan aku ni.... semuanya x betull... huhu.. hhhmm... Doa2kan aku tabahkan hati mencari ilmu di dunia ni.. dan mencari kembali ilmu2 yang telah meninggalkan aku... hhhmmmm...

kat cini... aku kongsi ngan korang doa untuk memperkuatkan ingatan.. INSYALLAH.. kite amalkan same2 yer..AMIIIN.:bllg



No comments:

Post a Comment