Thursday, July 30, 2009

MaLaM YanG BoSan.....



Salam semua.. huh.. alhamdulillah.. dapat gak aku update blog ni.. huhuhu... BOSAN ar.... xtaw nak wat aper.. tapi kejer memang banyak.. hihihi.... melambak..... statistik... kuasa... digit.... mikro-p...dan emg... subjek2 yg memeningkan... huhuhu.... esok de lab mikro-p yang tertunda..... hhuhu... malasnyer nak pegi lab petang jumaat...ishhh...





dua minggu berturut2 aku pg program... minggu lepas pg kem asahan.. program jatidiri dan pemikiran positif..huhu.. name mmang gempak... ldk pun ok gak.... just aku kecewa skit bab jalan malam... ingtkan masuk utan.. rupe2nyer... wawawaaaaa... x best... tutup mata ikut tali... hahaha.... minggu sebelum 2 lak aku pg BTN... boleh ler tahan... panas la dia cite pasal politik... tp xper.. 2 semua pengalaman... hehehe... kem ni kire enjoy ar... bab ceramah je x ok.. hehhe.... member2 semua kepala giler2..huhuh.. ENJOYYYY>>>!!!!!!....






aper lagi aku nak cite.. huhuhu.. dah malas lak nak tulis... nnti ader cite terbaru aku tulis ar.. huhu... nak tengok tv ar.. jumpa lagi...:bllg


No comments:

Post a Comment