Friday, August 07, 2009

KOnVooooo!!!!!!!



alhamdulillah... ari ni konvo dah start.. garai2 baru je bukak... tapi gamai student dah memborong untuk raye.. hahahha... melambak.. aku tengok diorang membeli kain macam nak bukak kedai.. hahha sutera syria la.. iran la.. itu la... ini la.... HAHAHHAA.. barang2 lelaki x bnyk lak... puas aku tawaf.. x jumpe2 pun... just ader.. jersey.. kasut... ckit2 jer.. hhuhu....



tengah ari td aku datng gak .. survey gerai.. jaln2 kejap... pas2 malam tadi datang lg... huhu... de konsert nasyid... artis dr UTHM, far east,... n lg aku x silap aku dari muar... hehhe... ntahler..
tapi bg aku lar.. semua x sodap.... hahha.. far east 2 ok la.. 2 pun aku dgr 1 lagu jer... nak msuk lagu kedua.. aku ajak mmber2 balik... hahhaa...



pagi tadi lak lepas kelas ekonomi... aku perdi DK-A.. mmber aku ajak pergi tengok motivasi... huhu... boleh tahan ar budak2 nyer.. motovator pun boleh tahan gak.. x momborink kan... hehe... aku harap diorg dapat aper yg tuan motivtor 2 sampaikan.. hehe....:bllg


No comments:

Post a Comment