Monday, February 15, 2010

MaJLiS MenDiRiKaN MaSJiD



salam... selamat malam... aper kaba semua... alhamdulillah... aku diberi ruang waktu untuk menulis dalam blog yang serba kekurangan ini... huh.. rindu sebenarnyer nk menulis dalam blog ni.. hehe... dah lame benau x menulis.. ayat pun sekarang dah makin merapu.. huhuh.. alhamdulillah... makcik aku baru malangsungkan majlis perkahwinan anak nyer.. merangkap sepupu aku la... hehhe.. majlis nyer berjalan dengan baik... xder masalah.... just sehari sebelum kenduri 2 jer.. tukang masak 2 masuk hospital.. ingtkan dier dh xleh nk masak. tp alhamdulilah.. datang juga akhir nyer mlm 2.. huhu..

huhu.. aper pun... tq pada semua yg menjayakan majlis tersebut... hehe.. tp nmpak mcm sedar2 aku x rmai lak.. huhu.. yela kan.. diorg ni rmai kecik2 lg.. 2 yg x nmpak lg.. bile dh besar nnti.. baru nmpak.. huh... tengak la gamba di bwah ni... gamba2 yang sempat aku ambil... huhu....






okla... sampai disini sahaja aku tulis.. aper pun.. selamat pengatin baru kepada DAYAH dan AMIR.. semoga hubungan mereka mendapat keredhaan Allah swt. AMINN....:bllg

1 comment:

  1. salam..
    wah..
    ade satu kekurangan nih..
    gambar si penulisnya tak ade..
    tak ckp membuktikan penulisnya ada d sana.
    ~~!

    ReplyDelete