Thursday, June 04, 2009

tag dari nad jepun.....



1)Bekas kekasih saya adalah..
bukan seorang lelaki... bukan juga khunsa...
2)Saya sedang mendengar..
taipan keyboard computer
3)Mungkin saya patut..
berangkat balik kerumah sekarang...
4)Saya suka..
DUITT!!!!!!
5)Sahabat-sahabat saya...
atas sikit dari kawan2 saya
6)Saya tak paham..
ayat2 jiwang....
7)Saya kehilangan..
topi keledar yang berwarna hitam dan juga baju melayu :-( berwarna ijau!!!
8)Ramai yang berkata..
saye ni gemuk... hahaha.. betul x..
10)Cinta itu adalah..
cantuman dari huruf2 C, I, N, T, dan A
11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
mengorek lubang kubur.....
12)Saya akan cuba..
berjaya di dunia dan di akhirat...Insyallah...
13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
pergi tak kembali lagi kedunia yang fana ni....
14)Telefon bimbit saya..
dah lame x berfungsi sbb dah lame tak digunakan....
15)Bile saya terjaga..
kene solat subuh la......
16)Saya paling meluat..
dengan lelaki yang buat2 lembut... hahaha... jom belasah...
17)Pesta/parti adalah..
tempat terlarang... JAUHILAH!!!!
18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
ntahler... ikan kot...
19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
13 - 15 tahun... suke di belasah dan membelasah orang....
20)Hari ini..
hari yang agak malang kerana download PB4E24 lambat....
21)Malam ini saya akan..
pg ke surau dengar kuliah....hehhee.. wat baik lak...
22)Esok pula saya akan..
pg amik adik kembau kat mc dan mungkin akan ke negeri sembilan....
23)Saya betul2 inginkan..
macam2..... DUIT...DUIT....DUIT.....KERETA.....
24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
kt rumah payah nak jumpe cermin.... lagipun jarang tengk cermin... hhehee
25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
tempat jalan2 yang x membawa faedah langsung...
26)Makanan barat atau jepun..
dua2 aku x suke.. kecuali burger yang telah di Malaysiakan....hahhaa
27)Bilik yang terang atau gelap..
dua2... terang utk wat kejer. gelap utk TIDOOOler!!..
28)Makanan segera adalah..
makanan bagi org yang malas nak masak.... hahaa...
29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
tak ingt ler.. sbb bnyk sngt ayat.. x taw yang mner terakhir...hehhe.
30)Siapa yang anda ingin tag..
nana
mizan
pn syarfa
aini


* hahhaa... tag pertama yang aku jawab....:bllg

No comments:

Post a Comment