Friday, May 22, 2009

TTIIDAAKKK!!!......Ir Nizar..

salam sejahtera semua.. aper kabar... salam sedih dari aku kepada rakan-rakan seperjuangan di PERAK... aku baru dapat berita yag menyedihkan... DS Ir Nizar kalah dalam court lawan zambry... aduh... aper ler nk jadi dengan mahkamah negara kita ni... dh ler tangguhkan keputusan sehari... hahaha.... sedih aku dengar berita ni... huhuhu... aper leh buat.... dh xder rezeki Nizar nak memerintah....hhhmmm aper pun aku nk ingtkan supaya sentiasa berjuang x kira kalah atau menang.. kalau menang ianya satu rahmat dan kalau kalah lak.. ianya satu ujian dari ALLAH yang ESA.... TAKBIRRR!!!

aku bukan nak berpolitik sangat... tapi baru berjinak2... hehe... kes di perak ni special skit.. aku yang x taw pasal undang2 pun bile bace... aku paham aper maksudyer... hhmm... 2 ler... pelik-pelik.... xper... aku dengar klau kalah kes ni akan di bawa ke antarabangsa.. di bawa dalam persidangan ahli-ahli parlimen negara komenwel kot... rasenyer ler.. hehehe... lagi pun peguam Nizar kate akan buat rayuan di mahkamah tertinggi negara iaitu mahkamah perseketuan..... jgn mengaku kalah... hehhee

aku kecewa dengar keputusan ini... walaupun aku dh boleh agak aper yg akan berlaku... semuanya hanya mainan.... hahaha.... emosinya aku hari ini.... ntahler.. dari semalam aku emosi berlebihan skit.. hehe... x taw kenapa..:bllg


No comments:

Post a Comment