Thursday, April 30, 2009

MErdekAA!!!!! hHAHAHA....


HoooRReeee... aku dh merdeka sem ni...huhu...terasa ringn kepala aku skrg... xder nk pkr2 lg study(pkir bende lain lak)...emt..com..digit..control... aarrgghhhh... semua nye ni mmbuatkn kple ku pusing(bukan penin)haha..... otk ni ken rhat gak kn? hehe... bln 7 nnti kite gune blik otak ni.. bg dia rehat skit... mcm cpu ar... hahaha...



nk download cite chuck tp intrnet mcm slow jer... pnat aku nk mnunggu... biler lah tngk ni.....huhuhu...bile dh x kene study ni... bosan la pulak.. xtaw nk wat aper... nmpknyer lps ni.. aku update blog ni seminggu sekali je ler... kt gumah xder tenet.. ayh aku xnak msukkn walaupun kejer TELEKOM..TM.... haha..kedekot btul TM.. bg ar intrnet free pd staff dia..(nnti gamai lak nk masuk TM)....hehehhee...klau dia bg.. huhu.. aku lah org yg teramat gembiraaa.... hahhaa... sbb kejer aku mmg dduk dpn laptop 24 jam... hahhaa....



mlm ni ader mkn2 ngan mmber2 kelas.. jom ar join... hehhee.. bakar aym ker?? aku xnak bakau tp nk mkn jer... hehe.. pent ar nk bkau aym.... org yg bakau x dpt mkn biasenyer... tp klau aku yg bkau... aku yg pling bnyk mkn...hahhaaa.... abis lar aym 2 mlm ni aku kejer kn... hehhee...

aku tersangt boring sekarang.... xtaw nk wat aper... nk msg xder org... nak ym mcm semua dh kenal...hahha..(padahal dlm ym de bdk2 kelas jer)...gtalk pun same gak... (the best sekarang sbb riingan dr ym)... nk jalan2??? lesen aku renew lg.. nk nk msuk 1 buln... bru aku pg tnyer td.. pjbat pos kate... jpj x bg lg kertas lesen.. huh... klau mcm ni.. x balik la aku ke kg minggu ni... ishh... tunggu pkl 5 nntii... aku nk main mafia... hahaha.. n aku ngah tunngu clien nk format laptop...(DUUiiiiiiT lg..)..... aku suke duit... hahhaa.....:bllg

No comments:

Post a Comment